بیا بنویسیم...
(((آوای . . . باران)))

تقدیم به همه مهربونا

 
 
 
بیا بنویسیم روی خاک رو درخت رو پر پرنده رو ابرا
 
 
 
 
بیا بنویسیبم روی برگ روی آب توی دفتر مو ج و دریا
 
 
 
 
بیا بنویسیم که خدا ته قلب آیینه است
 
 
 
 
مثل شو ر فریاد یا نفس تو حصار سینه است
 
 
 
 
باهمیشه موندن وقتی که هیچی موندنی نیست
 
 
 
 
اوج هر صدای عاشقه که شکستنی نیست
 
 
 
 
 
با صدام میام همه جا تو رو مینویسم
 
 
 
 
 
روی آیینه گریه هام گونه های خیسم
 
 
 
 
 
ای که معنی اسم تو آسمونه پاکه
 
 
 
 
ریشه صدام نبض عشق زیر پوست خاکه
 
 
 
 
بیا بنویسیم روی خاک رو درخت رو پر پرنده رو ابرا
 
 
 
 
 
بیا بنویسیبم روی برگ روی آب توی دفتر مو ج و دریا
 
 
 
 
 
 توی خواب خاک ریشه ها موسوم شکفتن
 
 
 
 
 
همصدای من میخونن وقت از تو گفتن
 
 
 
 
 
چشم بستمو تو به سپیده وا کن
 
 
 
 
 با ترانه نفسات باغچه رو صدا کن
 
 
 
 
با صدام میام همه جا تو رو مینویسم
 
 
 
 
روی آیینه گریه هام گونه های خیسم
 
 
 
 
ای که معنی اسم تو آسمونه پاکه
 
 
 
 
 ریشه صدام نبض عشق زیر پوست خاکه
 
 
 
 
باترانه نفسات من ترانه میگم
 
 
 
 
اسمتو مثه یه غزل عاشــــــــــــــــــــقانه میگم
 
 
 
 
بیا که دیگه وقتش وقت برگشتنه
 
 
 
 
  بوی پیرهنت که بیاد لحظه دیدنه
 
 
 
 
 
 
 
 
 


نظرات شما عزیزان:

mona
ساعت11:50---4 خرداد 1393
چه فرقی میکند



می خواهم دلتنگی هایم را



در برابر همۀ چشم ها برهنه کنم



به این امید که شاید بین آنها



چشمهای تو بیقراریم را ببیند....



حروف را کنار هم می چینم



واژه ها را یکی یکی پاک میکنم



دوباره از نو می نویسم



با خودم میگویم چگونه میشود اثری جاودانه خلق کرد ؟



دلم میخواهد چیزی بنویسم که سر ذوق بیاوردت



آنقدر که دلت بخواهد ردپایی از خودت بگذاری



به دنبال کلمات بزرگ نمیروم، ساده میگویم



این حرفها، این خط ها، این خط خطی ها



دلشان برای نوازش نگاهت تنگ است.



منتظر نباش



كه شبی بشنوی



از این دلبستگی های ساده، دل بریده‌ام



كه عزیز بارانی‌ام را



در جاده ای جا گذاشتم یا در آسمان ،



به ستاره‌ی دیگری سلام كردم



توقعی از تو ندارم اگر دوستم نداری!



در همان دامنه‌ی دور دریا بمان هر جور تو راحتی ...



باران زده من



همین سو سوی تو از آن سوی پرده‌ی دوری



برای روشن كردن اتاق تنهایی‌ام كافیست



من كه این جا كاری نمی‌كنم فقط



گهگاه دوست داشتنت را در دفترم حك می‌كنم



همین...



این كار هم كه نور نمی‌خواهد



شاید به حرفهایم می‌خندی



و شاید باور نداری



اما كاش میدانستی كه من با تو "صادقم"



كاش میدانستی كه من واقعا "دلم برایت تنگ می‌شود"



كاش میدانستی كه من چقدر "دوستت دارم"
پاسخ:فدات شم مونا جووونم مرسی از نظرت گلم


RRR
ساعت21:49---2 خرداد 1393
salam elena chetooli???delam barat tang shoodeeeeeeee
پاسخ:vayyyyyyyyyyyyyyyyy staleeeee fadat shammmm talay khooodam mersi az nazart


نیما
ساعت14:11---2 خرداد 1393
دیوونه میگم چرا همش اینو میخونی...من عاشق این اهنگم هرروز که نه ولی لااقل هفته دو سه بار گوشش میدم ازاین به بعد به افتخار بانوی خاص النا هرشب بااین اهنگ میخوابم

....
ساعت0:56---2 خرداد 1393

پاسخ:makhannn malazzzz tarsidam


....
ساعت0:54---2 خرداد 1393
pasand bood bara shabe panshanbe

heyf ke yar nis hanoo
پاسخ:makhan khaheshan u dige harf nazan u ke dokhtarbaz naboodi :|


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در پنج شنبه 1 خرداد 1393برچسب:,ساعت 19:35 توسط ASMA| |



قالب جدید وبلاگ پیچك دات نت